Sunday 4 September 2011

ေရာက္ခါစ ဘာသာစကား အလြဲေလးမ်ား

ျဖစ္ရပ္မွန္


၁။    ကၽြန္ေတာ္ ရုရွားႏိုင္ငံကို ေရာက္လို႔ တစ္ပါတ္ျပည့္တဲ့ေန႔မွာ စီနီယာအကိုေတြ မေခၚဘဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဘာသာ ေစ်းသြားၾကတာပါ။
    ဒီႏိုင္ငံက ေစ်းဆိုင္ေတြက တြန္းလွည္း၊ လက္ဆြဲျခင္းေလးေတြနဲ႔  ၀ယ္ခ်င္တာေတြ အကုန္၀ယ္ၿပီးေတာ့ ေနာက္ဆံုးေငြေခ်တဲ့ေကာင္တာမွာ
    ၀ယ္သမွ်အကုန္ ေငြရွင္းရပါတယ္။ ေရာက္ခါစဆိုေတာ့ ၀ယ္စရာပစၥည္းေတြက မ်ားမ်ားနဲ႔ အကုန္၀ယ္ေတာ့တာပါပဲ။ ေငြရွင္းၿပီးလုိ႔ တြန္းလွည္းေလးကို
    လြတ္တဲ့ေနရာေလးယူသြားမွ ပစၥည္းေတြထည့္ဖို႔ အိတ္မပါလားဘူးဆိုတာသိလုိက္တာေပါ့။ အဲ့ဒါအခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ တတ္တတ္ၾကြၾကြေလး
    ေငြရွင္းေကာင္တာကို ထပ္သြားၿပီ ဒီလိုေလးေျပာလိုက္တယ္။
    ကၽြန္ေတာ္။    ။ (Дайте мне,один пакет пожалуйста!)
            ကၽြန္ေတာ့္ကို အိတ္(၁)လံုးေလာက္ေပး(ေရာင္း)ပါ။
            အမွန္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္အဲ့လို ေျပာရမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ေျပာလိုက္တာက-
           
            (Дайте мне, одна копейка пожалуйста!)
            ကၽြန္ေတာ့္ကို ပိုက္ဆံ(၁)ကာပဲေလာက္ေပးပါလုိ႔ ေျပာလိုက္မိတာေပါ့။
    ေစ်းေရာင္းသူ။     ။ မ်က္လံုးေလးေပကလပ္ ေပကလပ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ကို ၾကည့္ၿပီးေတာ့ ပိုက္ဆံ မယူေတာ့ဘဲ အိတ္ေလးတစ္လံုး အလကားေပးလိုက္ပါေတာ့တယ္။
    (ကၽြန္ေတာ္ေနာက္မွ ျပန္ေတြးၾကည့္ေတာ့ သူ႔ဆီကို ပိုက္ဆံလာေတာင္းတဲ့သူလို႔ ထင္သြားတာပါ)

0 comments:

Post a Comment

TIME AND TIDE WAIT FOR NO MEN

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More